роєкт Освітньо-професійної програми «Медична психологія» для другого (магістерського) рівня вищої освіти визначає вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за цією програмою, обсяг освітньо-професійної програми; очікувані програмні результати навчання (компетентності), якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти; перелік освітніх компонентів, спрямованих на досягнення передбачених результатів навчання, їх логічну послідовність та кваліфікацію, яка присвоюється випускнику цієї освітньої програми за спеціальністю І 4 «Медична психологія».
Зауваження та пропозиції надсилати до 15 квітня 2025 року на електронну адресу 604@dmu.edu.ua Заздалегідь вдячні.
Проєкт Освітньо-професійної програми «Медицина» для другого (магістерського) рівня вищої освіти визначає вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за цією програмою, обсяг освітньо-професійної програми; очікувані програмні результати навчання (компетентності), якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти; перелік освітніх компонентів, спрямованих на досягнення передбачених результатів навчання, їх логічну послідовність та кваліфікацію, яка присвоюється випускнику цієї освітньої програми за спеціальністю І 2 «Медицина».
Зауваження та пропозиції надсилати до 15 квітня 2025 року на електронну адресу pulmon2015@gmail.com. Заздалегідь вдячні.
Проєкт Освітньо-професійної програми «Громадське здоров'я» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти визначає вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за цією програмою, обсяг освітньо-професійної програми; очікувані програмні результати навчання (компетентності), якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти; перелік освітніх компонентів, спрямованих на досягнення передбачених результатів навчання, їх логічну послідовність та кваліфікацію, яка присвоюється випускнику цієї освітньої програми за спеціальністю І 9 «Громадське здоров'я».
Зауваження та пропозиції надсилати до 15 квітня 2025 року на електронну адресу umk@dma.dp.ua . Заздалегідь вдячні.
Проєкт Освітньо-професійної програми «Стоматологія» для другого (магістерського) рівня вищої освіти визначає вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за цією програмою, обсяг освітньо-професійної програми; очікувані програмні результати навчання (компетентності), якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти; перелік освітніх компонентів, спрямованих на досягнення передбачених результатів навчання, їх логічну послідовність та кваліфікацію, яка присвоюється випускнику цієї освітньої програми за спеціальністю І 1 «Стоматологія».
Зауваження та пропозиції надсилати до 15 квітня 2025 року на електронну адресу chernov.d.v65@gmail.com. Заздалегідь вдячні.
ППроєкт освітньо-професійної програми «Фармація, промислова фармація» для другого (магістерського) рівня вищої освіти визначає вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за цією програмою, обсяг освітньо-професійної програми; очікувані програмні результати навчання (компетентності), якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти; перелік освітніх компонентів, спрямованих на досягнення передбачених результатів навчання, їх логічну послідовність та кваліфікацію, яка присвоюється випускнику цієї освітньої програми за спеціальністю І 8 «Фармація».
Зауваження та пропозиції надсилати до 15 квітня 2025 року на електронну адресу umk@dma.dp.ua. Заздалегідь вдячні.
Проєкт Положення про порядок утворення та організацію роботи екзаменаційної комісії з атестації здобувачів вищої освіти у Дніпровському державному медичному університеті визначає порядок створення ЕК, основні засади її діяльності та проведення в Університеті передбачених освітньою програмою форм атестації здобувачів вищої освіти, які навчаються в Дніпровському державному медичному університеті (далі – Університет) за освітньо-професійними програмами спеціальностей галузі знань 22 «Охорона здоров’я» за освітніми ступенями бакалавра, магістра.
Зауваження та пропозиції надсилати до 24 березня 2025 року на електронну адресу umk@dma.dp.ua. Заздалегідь вдячні.
Проєкт Порядку присвоєння професійної кваліфікації здобувачам вищої освіти у Дніпровському державному медичному університеті регламентує вимоги до процедури присвоєння професійної кваліфікації, що визначена освітньою програмою за відповідним рівнем вищої освіти
Зауваження та пропозиції надсилати до 20 лютого 2025 року на електронну адресу umk@dma.dp.ua. Заздалегідь вдячні.
Проєкт Положення про про організацію та порядок проведення об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту (ОСП(К)І) для здобувачів вищої освіти ступеня магістра за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія» (спеціалізація 227.01 Фізична терапія) та «Ерготерапія» (спеціалізація 227.02 Ерготерапія) за спеціальністю 227 Терапія та реабілітація галузі знань 22 Охорона здоров’я визначає порядок проведення обов’язкової форми атестації, що є компонентою ЄДКІ за спеціальністю 227 Терапія та реабілітація для другого (магістерського) рівня
Зауваження та пропозиції надсилати до 24 січня 2025 року на електронну адресу umk@dma.dp.ua. Заздалегідь вдячні.
Проєкт Положення про про організацію та порядок проведення об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту (OCП(К)I для здобувачів вищої освіти ступеня магістра за освітньо-професійною програмою «Медицина» за спеціальністю 222 Медицина галузі знань 22 Охорона здоров’я регламентує порядок проведення у Дніпровському державному медичному університеті оюов’язкової форми атестації, що є компонентом 2 етапу ЄДКІ за спеціальністю 222 Медицина
Зауваження та пропозиції надсилати до 24 січня 2025 року на електронну адресу umk@dma.dp.ua. Заздалегідь вдячні.
Проєкт Положення про порядок відпрацювання навчальних занять у Дніпровському державному медичному університеті регламентує порядок відпрацювання пропущених, незарахованих навчальних занять, а також складання (ліквідації) академічної різниці студентами Дніпровського державного медичного університету
Зауваження та пропозиції надсилати до 24 січня 2025 року на електронну адресу nv@dmu.edu.ua. Заздалегідь вдячні.
Проєкт змін до освітньо-професійної програми «Фізична терапія» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, що визначає вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за цією програмою, обсяг освітньо-професійної програми; очікувані програмні результати навчання (компетентності), якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти; перелік освітніх компонентів, спрямованих на досягнення передбачених результатів навчання, їх логічну послідовність та кваліфікацію, яка присвоюється випускнику цієї освітньої програми за спеціальністю 227 «Терапія та реабілітація». Зміни внесено відповідно до стандарту вищої освіти за спеціальністю 227 Теріпія та реабілітація для другого (магістерського) рівня вищої освіти
Зауваження та пропозиції надсилати до 16 грудня 2024 року на електронну адресу 202@dmu.edu.ua. Заздалегідь вдячні.
Проєкт змін до освітньо-професійної програми «Ерготерпія» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, що визначає вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за цією програмою, обсяг освітньо-професійної програми; очікувані програмні результати навчання (компетентності), якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти; перелік освітніх компонентів, спрямованих на досягнення передбачених результатів навчання, їх логічну послідовність та кваліфікацію, яка присвоюється випускнику цієї освітньої програми за спеціальністю 227 «Терапія та реабілітація». Зміни внесено відповідно до стандарту вищої освіти за спеціальністю 227 Терапія та реабілітація для другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Зауваження та пропозиції надсилати до 16 грудня 2024 року на електронну адресу 202@dmu.edu.ua. Заздалегідь вдячні.
Проєкт змін до освітньо-професійної програми «Фізична терапія, ерготерапія» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, що визначає вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за цією програмою, обсяг освітньо-професійної програми; очікувані програмні результати навчання (компетентності), якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти; перелік освітніх компонентів, спрямованих на досягнення передбачених результатів навчання, їх логічну послідовність та кваліфікацію, яка присвоюється випускнику цієї освітньої програми за спеціальністю 227 «Терапія та реабілітація» (227 Фізична терапія, ерготерапія). Зміни вносяться відповідно до нової редакції стандарту вищої освіти за спеціальністю 227 Терапія та реабілітація для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Зауваження та пропозиції надсилати до 16 грудня 2024 року на електронну адресу 202@dmu.edu.ua. Заздалегідь вдячні.